Suport Online

acum suntem:

sau telefonic:

0744.288.530
0744.393.211
Iti expira asigurarea?



si te anuntam noi care este cea mai buna oferta
Centre de dauna in Satu-Mare

 

Deschiderea dosarelor de daune la AUTO CLASS (reprezentanta DACIA si RENAULT) pe str. Botizului 43/A .

Pentru programarea daunelor va rog dati numarul de telefon CALL CENTER DAUNE 031.9483 .

https://www.euroins.ro/centre-de-daune,194.html

 

             INSPECTOR DAUNE

               DOREL BERESCU   

                  0758.068.311

Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17:00

 

ACTE NECESARE DESCHIDERII DOSARULUI DE DAUNE - CLADIRI SI BUNURI

    * copia politei de asigurare;
    * dovada de la politie pentru furt prin efractie/talharie al continutului sau tentativa de furt;
    * procesul verbal de interventie, de constatare, altele pentru avarii accidentale (explozie, incendiu, etc);
    * procesul verbal de la asociatia de proprietari in caz de inundatie de la una dintre instalatii (conducte de apa, de scurgere, etc.);
    * act doveditor de la autoritatile locale in caz de calamitati naturale, furtuna, grindina, uragan;
    * acte care dovedesc interesul asupra bunului/ bunurilor asigurate (acte de proprietate/ inchiriere a cladirii/ bunului avariat, facturi, etc.);
    * imputernicire/ delegatie pentru persoana care avizeaza dauna;
    * cartea de identitate a asiguratului sau imputernicitului acestuia.

 

 

 

Începând din luna octombrie a acestui an, avizarile daunelor auto Groupama se realizeaza exclusiv telefonic prin serviciul Alo Groupama. Astfel, va rugam sa apelati numarul de telefon 0374-110-110. Apelul dumneavoastra va fi tratat cu prioritate si va puteti programa pentru constatarea auto. In momentul in care sunati va rugam sa aveti la indemana seria si numarul politei de asigurare in vigoare.

De asemenea, tot prin Alo Groupama, puteti afla, în orice moment, informatii despre stadiul dosarul dumneavoastra de dauna auto.

 

Str. George Cosbuc nr. 4 / A

Telefon : 0261-710325   Fax 0261710323

Inspectori daune:

Maier Vasile          0720220791

Simoneac Sergiu   0745064570

 

 

 

 

P-ta 25 Octombrie BL. T8 PARTER

  Telefon : 0261- 711400

                        711401

                        711402

Asistenta daune: NON STOP: 021-9669 (Telefon cu tarif normal)

 

PASI DE URMAT PENTRU CONSTATARI DAUNE AUTO OMNIASIG

 

PASUL 1. Se completeaza constatarea amiabila de accident de ambii conducatori auto implicati in eveniment , care urmeaza sa se  prezinte la constatare in mod obligatoriu cu toate punctele de la 1 la 15 completate, sau dupa caz Procesul Verbal de Contraventie intocmit de Serviciul Politiei Rutiere.

 

PASUL 2.- Clientii Societatii OMNIASIG-VIG anunta evenimentul la CallCenter Nr. Telefon    021.9669

 

PASUL 3.  Toate persoanele care au primit un numar de dosar de la CallCenter, asteapta sa fie  contactate telefonic de catre inspectorul constatator caruia i s-a atribuit comanda de constatare.

Daune produse locuintelor si bunurilor continute

ACTE NECESARE:

  • Copie act proprietate
  • Copie carte / buletin de identitate proprietar
  • Declaratiile martorilor
  • Acte emise de autoritatile competente in functie de risc
    • in cazul producerii unui eveniment ca urmare a scurgerii de apa de conducta este nevoie de adresa din partea asociatiei de proprietari;
    • in caz de furt sau vandalism este necesara o adresa emisa de politie*
    • in caz de incendiu trebuie sa prezentati procesul verbal eliberat de pompieri
  • constatarea se poate face si fara adresa emisa de politie, aceasta urmand a fi adusa ulterior insa imediat dupa eliberarea ei de catre autoritatile competente.

 

 

 

Din 19 februarie Allianz-Tiriac a lansat  optiunea de notificare on-line a daunelor auto (Casco si RCA) si bunuri (cladiri, continut, raspundere si accidente persoane).

 Daunele pot fi notificate acum simplu, usor, confortabil, de la calculatorul personal. Acum, printr-un simplu click, poti intra pe platforma web Allianz-Tiriac si iti poti completa datele necesare avizarii daunelor. Datele inregistrate de tine direct pe platforma Allianz-Tiriac, sunt preluate de catre colegii nostri care te programeaza pentru constatare daunei.

Daune Locuinta

 

Cum ne poti contacta:

  • online, apasand butonul de mai sus
  • telefonic, la numerele de telefon 021.20.19.18.0 (din reteaua Romtelecom) sau formand tasta * (steluta)urmata de 21.20.19.18 (din reteaua Orange);
  • la adresa de e-mail info@allianztiriac.ro;
  • la numarul de fax 021.30.05.144, 021.30.05.145;
  • in mod direct, adresandu-te colegilor nostri din agentia/sucursala ALLIANZ-TIRIAC din localitatea in care locuiesti sau in care se afla locuinta asigurata.

Daune Auto

  • Notifica online, simplu si eficient
  • Apeleaza Centrul de Daune 
    Suna la 021.20.19.180 (1) (apelabil din reteaua Romtelecom)
    sau
    Formeaza tasta * (steluta) urmata de 21.20.19.18 (apelabil din reteaua Orange)
    Program: de luni pana vineri, intre orele 8:00 si 20:00
  • Notifica prin fax la numarul 021 300 51 44 (45)

Pentru servicii de Asistenta Rutiera apeleaza:

  • Centrul de Daune (021 20 19 180 sau *21 20 19 18) sau
  • Telefon: 00402 131 222 39/00431 525 03 65 51 (pentru polite RCA si Casco)
  • E-mail: technik.fax@mondial-assistance.at
  • Fax: 00431 525 03 888 (24h din 24)

Beneficiile tale sunt:

  • Castigi timp
    - Te prezinti pentru constatare la ora programata, si astfel se elimina timpul de asteptare
    - Se reduce perioada de constatare a daunei
    - Se reduce timpul necesar completarii formularelor
  • Esti permanent informat asupra stadiului dosarului tau de dauna – ai posibilitatea sa vizualizezi online statusul acestuia
    Dupa efectuarea constatarii, vei putea oricand sa afli informatii referitoare la stadiul dosarului tau de dauna, prin simpla accesare a site-ului www.allianztiriac.ro.
  • Flexibilitate in organizarea timpului si in gestionarea relatiei cu Allianz-Tiriac.

In cazul daunelor auto, preluarea directa a datelor inregistrate de tine pe platforma Allianz-Tiriac, te scuteste de completarea formularelor.
In baza notificarii, vei fi programat la colegii nostri, pentru constatarea daunei.

Nu-ti mai ramane decat sa te prezinti la unul din centrele de constatare Allianz-Tiriac, la locatia, data si ora stabilite. Economisesti asfel timp pretios, eviti cozile sau aglomeratia, pe scurt, iti poti gestiona timpul mai eficient.

In cazul daunelor inregistrate la locuinta si bunuri, colegii nostri te vor contacta in termen de 24 de ore, pentru a stabili impreuna cu tine, detaliile referitoare la efectuarea constatarii.

Comod, facil de accesat, serviciul de notificare online vine in sprijinul omului modern, ocupat, pentru care timpul liber este extrem de important.

Beneficiile oferite sunt, in principal, reducerea timpului de constatare si flexibilitatea in procesul de avizare a daunei.

Lansarea servicului de notificare online, vine in completarea serviciilor cu valoare adaugata oferite de Allianz-Tiriac clientilor sai, ca rezultat al interesului si preocuparii permanente pentru satisfacerea nevoilor acestora: Call Center, furnizarea de produse si solutii online, serviciul de debitare directa, etc.

Click aici pentru a anunta / notifica online dauna ta.

 

 

 

Inspector FGA : Vlad Barbulescu. Mobil: 0745232635

 

Politele de asigurare obligatorii încheiate la Astra Asigurari – RCA (care inceteaza doar in conditiile prevazute in Norma RCA) si PAD (asigurator PAID) – nu pot fi denuntate si raman in vigoare pana la terminarea valabilitatii lor.

Mai multe informatii puteti obtine aici referitor Ghidul consumatorului Astra.

 

 

CASCO si RCA

Cine poate face avizarea si deschiderea dosarelor de daune:

  • persoana asigurata/pagubita
  • utilizatorul bunului achizitionat in leasing
  • clientul proprietar al bunului asigurat/avariat
  • imputernicitul legal al acestora

Pasul 1: Pentru avizarea si deschiderea unui dosar de daune la UNIQA Asigurari ai la dispozitie urmatoarele modalitati de contact:

  • apel telefonic la numarul 0374.400.400 (sau 0374.400.404, pentru serviciile MedUNIQA) programul fiind de luni pana vineri intre orele 8:00-20:00
  • ne poti trimite oricand un email la adresa: info@uniqa.ro cu detalii despre eveniment, seria politei UNIQA si numele tau
  • formularul electronic de avizare daune aici.
  • posta, documentele fiind trimise la adresa: UNIQA Asigurari, Str. Nicolae Caramfil nr. 25 sector 1, Bucuresti, Romania.

Asigurarea facultativa a locuintei – Locuinta & Confort

Pasul 1: Masuri de limitare a pagubei

1. Ia masurile necesare in vederea limitarii pagubei.

2. Anunta imediat autoritatile competente (Inspectoratul Teritorial pentru Situatii de Urgenta, Politie, etc.) si solicita intocmirea actelor referitoare la cauzele si imprejurarile producerii evenimentului asigurat.

Pasul 2: Avizarea evenimentului la UNIQA Asigurari

Pentru avizarea si deschiderea unui dosar de dauna la UNIQA Asigurari ai la dispozitie urmatoarele modalitati de contact:

  • ne poti apela telefonic la numarul 0374.400.400, programul fiind de luni pana vineri intre orele 8:00-20:00;
  • ne poti trimite oricand un email la adresa: info@uniqa.ro cu detalii despre eveniment, seria politei UNIQA si numele tau, date de contact;
  • poti completa formularul electronic de avizare daune, disponibil aici;
  • ne poti transmite documentele prin posta, la adresa: UNIQA Asigurari, Str. Nicolae Caramfil nr. 25 sector 1, Bucuresti, Romania.

Documente necesare pentru solutionarea dosarului de dauna:

  • copia actului identitate al asiguratului;
  • copia contractului (politei) de asigurare;
  • copia actului doveditor al interesului asigurabil (act proprietate/inchiriere, facturi achizitie etc.) asupra bunurilor asigurate;
  • procura (pentru persoanele fizice) sau imputernicire/delegatie (pentru persoanele juridice) semnata si stampilata de asigurat, daca persoana care participa la avizarea/constatarea pagubei este o alta persoana decat asiguratul;
  • schitele/planurile locuintei avariate;
  • actele emise de autoritatile competente in functie de riscul produs:
    • in cazul producerii unui eveniment ca urmare a scurgerii accidentale de apa din conducte este nevoie de adresa din partea asociatiei de proprietari;
    • in cazul unui furt sau vandalism este necesara adresa emisa de Politie;
    • in cazul unui incendiu este necesar sa prezinti procesul verbal eliberat de I.S.U.;
    • in cazul daunelor produse de fenomene atmosferice sau inundatie trebuie sa soliciti o adresa din partea Administratiei Nationale de Meteorologie.

Asigurarea de calatorie in strainatate – Vacanta & Relaxare

Daca in timpul vacantei tale se intampla un eveniment asigurat, trebuie sa contactezi April Romania, partenerul nostru.. Evenimentul poate fi anuntat de catre Asigurat, un reprezentant al Asiguratului, medicul curant sau un reprezentant al unitatii spitalicesti.

Date de contact APRIL Romania (Asistenta 24 /7):

Tel. +4021 201.90.30

Fax. +4021 201.90.40

E-mail:assistance@ro.april.com

Te rugam sa comunici Companiei de Asistenta - APRIL Romania urmatoarele informatii:

  • numele si prenumele persoanei care a suferit evenimentul medical;
  • numarul politei de asigurare;
  • numarul de telefon si adresa la care poti fi contactat;
  • data inceperii calatoriei;
  • motivul pentru care soliciti asistenta (statusul actual al evenimentului);
  • si sa respecti instructiunile primite de la Compania de Asistenta – APRIL Romania

 

 

CALL CENTER DAUNE ASIROM : 021-9599 (tarif normal in reteaua Telekom) luni-sambata 07:00-22:00, duminica 09:00-17:30

DAUNE NON AUTO

Avizati in scris sucursala ASIROM cea mai apropiata, in termen de cel mult 3 zile de la producerea daunei SAU avizati dauna la Call Center Daune 021.9599 ( tarif normal in reteaua Telekom), luni-sambata 07:00-22:00, duminica 09:00-17:30; la acest numar de telefon pot fi avizate daunele produse de catre toti cei raspunzatori si care au polite emise de ASIROM

Contact: Tel.: 0261.711.600; 0261.713.940 Tel./Fax: 0261.713.940

Adresa: Piata 25 Octombrie nr. 12

Localitate: Satu Mare

Judet: Satu Mare

CALL CENTER: 0372.01.02.02

 

 

Formulare pe care persoanele care solicit? un drept de crean?? împotriva unei societ??i în insolven?? le completeaz? în vederea deschiderii dosarului de dauna:

1. Cerere deschidere dosar daun? – Anexa nr. 3 din Norma nr. 16/2015 privind Fondul de Garantare a Asigura?ilor;

2. Declara?ie privind evenimentul – Anexa nr. 4 din Norma nr. 16/2015 privind Fondul de Garantare a Asigura?ilor.

Formulare pe care persoanele care solicit? un drept de crean?? împotriva unei societ??i în insolven?? le completeaz? în vederea ob?inerii de c?tre ace?tia a desp?gubirilor/indemniza?iilor cuvenite a fi pl?tite de c?tre Fondul de Garantare a Asigura?ilor:

1. Cerere de plat? – Anexa nr. 6 din Norma nr. 16/2015 privind Fondul de Garantare a Asigura?ilor;

2. Declara?ie pe propria r?spundere în sus?inerea documentelor justificative – Anexa nr. 7 din Norma nr. 16/2015 privind Fondul de Garantare a Asigura?ilor.

Mai multe informatii puteti obtine aici

http://mbeuropa.24broker.ro/Repository/sas/logos/37.jpg

Daune Locuinte si Bunuri

Dorim sa va informam ca incepand cu luna iunie 2015 este aplicabila Procedura de Autoconstatare a Daunelor pentru Locuintele Asigurate la Gothaer, respectiv solutionarea rapida a dosarului de dauna in cazul pagubelor mici estimate sub valoarea de 2000 lei, fara a mai fi necesara deplasarea unui Inspector de Daune pentru constatare, sau a asiguratului la sediul Gothaer pentru depunerea documentelor necesare deschiderii dosarului de dauna.

 

Mentionam ca Autoconstatarea este procedura prin care asiguratul furnizeaza pe suport electronic catre Gothaer toate informatiile si documentele necesare in vederea solutionarii dosarului sau de dauna, inclusiv fotografii ale daunelor reclamate.

 

Flux procedura:

  • Avizarea daunei se va efectua direct la Gothaer de catre client, in termen de cel mult 48 de ore de la producerea evenimentului asigurat: 
    • sunand la 021.200.00.00 sau 
    • completand online formularul pentru avizarea daunei sau 
    • trimitand un e-mail la adresa avizari@gothaer.ro.  
    • Avizarea trebuie sa contina numarul politei de asigurare, data evenimentului si adresa locuintei asigurate, locul unde se afla obiectul asigurat avariat, datele de contact ale asiguratului, descrierea scurta a evenimentului si dupa caz, alte detalii suplimentare solicitate de catre specialistii Gothaer.
    • Odata cu avizarea daunei, operatorul Serviciului Clienti Daune ii va comunica asiguratului posibilitatea de solutionare rapida a dosarului de dauna, fara constatarea prin inspectorul Gothaer, dupa analizarea si validarea de catre inspectorul lichidator a documentatiei depuse.
    • Constatarea daunei se va efectua de catre asigurat atunci cand exista posibilitatea ca acesta sa transmita documentele necesare dosarului de dauna si fotografiile daunei prin e-mail catre avizari@gothaer.ro.
    • Dupa primirea fotografiilor si a documentelor solicitate, Inspectorul Lichidator de la Gothaer va face calculul estimativ al despagubirii pe care il va comunica asiguratului (<2000 lei).
    • Dosarul de dauna instrumentat, va fi platit cu prioritate (in maximum 48 ore).

 

Locuinte si bunuri casnice

Etape pe care trebuie sa le urmati in vederea deschiderii si solutionarii unui dosar de daune pentru asigurarea de locuinte si bunuri casnice

Etapa 1 - Instiintarea autoritatilor

Imediat ce este posibil dupa producerea evenimentului:

  • in caz de incendiu, explozie - pompierii
  • in caz de furt - politia
  • sau alte organe de cercetare, cele mai apropiate, cerand acestora intocmirea de acte cu privire la cauzele si imprejurarile producerii evenimentului asigurat.

IMPORTANT Asiguratul va lua toate masurile care se impun pentru limitarea pagubelor.

Etapa 2 - Notificarea daunelor

Va aviza in scris Credit Europe Asigurari, in termen de 5 zile lucratoare, iar in cazul furtului sau incendiului in maxim 24 ore, despre producerea evenimentului, imprejurarile in care acesta a intervenit (in avizare se vor arata locul, data, ora, cauzele si imprejurarile producerii evenimentului, locul unde se afla bunurile avariate sau distruse). Va pastra partile afectate ca sa poata fi puse la dispozitia reprezentantilor asiguratorului.

Deschiderea unui dosar de daune in Bucuresti si Iasi:

Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta reprezentantii companiei, prin intermediul numarului detelefon 021 408 04 05.

Deschiderea unui dosar de daune in alte orase:

Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta call-center-ul specializat, prin intermediul numerelor detelefon 0756.59.59.59 (Orange) sau 021.659.59.59 (Romtelecom), pentru stabilirea etapelor aferente deschiderii dosarului.

In caz de producere a unui risc asigurat, sunt necesare urmatoarele informatii:

  • numarul politei de asigurare
  • data producerii evenimentului
  • detalii in legatura cu cele intamplate
  • o estimare asupra marimii daunei
  • adresa locatiei in care a survenit evenimentul

Etapa 3 - Constatatea daunei si solutionarea dosarului

Inspectorul Credit Europe Asigurari, va va contacta si se va deplasa la locatia asigurata, la data si ora stabilite de comun acord, unde va efectua constatarea. Se va intocmi un proces verbal si vor fi efectuate fotografii ale zonelor / bunurilor afectate de eveniment.

Documentele necesare pentru solutionarea dosarului va vor fi comunicate de catre inspectorul de daune, la momentul constatarii.

http://mbeuropa.24broker.ro/images/sigle_emitere_electronica/35.jpg

Apelati 021.207.00.02 DAUNE AUTO SI NON-AUTO

 

Agentia Satu Mare
Adresa: Piata Libertatii, Nr. 22, Satu Mare
Telefon: 0261/ 735.027
Fax: 0261/ 735.015

 

Luni – Vineri 7.00-22.00 


Sambata – Duminica 10.00-19.00

Si veti putea:

  • obtine informatii despre starea dosarului de dauna auto (RCA sau CASCO)
  • face programari pentru constatare, in cazul unei daune auto
  • obtine diverse informatii legate de actele de care aveti nevoie pentru deschiderea unui dosar de dauna auto
  • obtine informatii despre adresele service-urilor

Pentru toata tara, constatarea daunelor auto se va face numai cu programare prealabila la acest numar de telefon!

 

FORTE ASIGURARI

 

Dorim sa va informam ca, incepand cu data de astazi 02.09.2015, procedura in caz de dauna este urmatoarea:

 

-          pentru tara: asiguratul  suna la CALL CENTER ECLAIMS 021.203.11.44 sau AUTOCLAIMS la tel.: 0727.200.097, 0731.110.037, 0731.110.032

-          pentru Bucuresti: asiguratul  suna la nr. de telefon 021 230 56 02 sau 021 312 52 42

-          va comunica evenimentul petrecut si locatia unde se afla bunul pagubit;

-          de la centrul de constatare daune va fi desemnat un inspector de dauna din zona respectiva si va aloca un numar de dosar de dauna;

-          in 24 de ore inspectorul de daune desemnat va lua legatura cu asiguratul si va solicita documentele necesare deschiderii dosarului si va face constatarea de dauna.